جای پای سرنوشت ( تقدیم به دخترم عسل ثعلبی)

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

چی شده داغونِ قلبم ، آسمونم کم ستــــــــاره

دوری عسل چه دردی ، جان و دل شد پاره پاره

***

شبا تا سحر نخفتم ، به یاد شیرین زبونــــــــی

می گفتی پدر کجایی ، می گیری از من نشونی

***

گفتی بسترم یه هفته ، همه بابا ها رو دیدم

تو نیومدی کنارم ، بی پدر رو من چشیدم

***

گفتی قلبم درد داره ، دردشُ  خودم می دونــــم

چون که قلبت غم کشیده ، دردی قلبت به جونم

***

گفتی می خوام با تو باشم ، گفتم ای لاله دلم باز

پا شو وقت دیدنی ها ، تو بیا پیشم سر آغـــــاز

***

می دونم زندونی هستی  ، تو سلولِ انفرادی

وقتی قد بالا کشیدی ، لب دریا، بامــــدادی

***

وقت دیدارم که زوده ، قصه از دلها رها کـــن

با تمامِ خستگی ها ، اشک و غم ها رو جدا کن

***

این همه غصه کشیدن ، ابرو بارونِ بهــاری

صبر رو با دل بریدن ، نورِ شمــعِ یادگاری

***

به جایِ گریه و ناله ، شادی رو در دل رها کن

حیله و مکرِ ستمگر ، با صبوری ها جدا کـــن

***

می رسه وقت نهایی ، روزِ عیدِ جشن و شــادی

می میره اون دلقکِ کر ، با یه نوکِ سر مدادی

***

دل به عشقت زنده هستش ، او به امیدِ یه روزی

دکترم میشه عسل رو ، در نجاتِ دل نســــوزی

***

بابا هم رازِ تو بوده ، می دونه عصایِ پایــــــش

با همین گریه و زاری ، تو گوشم مونده صدایش

***

ای ماهی آزاد دریا ، تور زد دورت زمـــــونه

می بُری با باله ی خود ، مویِ تورش عاشقونه

***

قلبِ من در انتظارت ، گل به گلدونش وفا کــرد

گورها از من چه دورن ،عشق ها در دل صفا کرد

***

من به دیدارت نشستم ، جایِ پایِ سرنوشتم

پایِ دیگه تکیه گاهت ، دیدنت رو دل نوشتم

***

جاسم ثعلبی (حسّانی)

25/06/1391

 





:: برچسب‌ها:
جای پای سرنوشت ( تقدیم به دخترم عسل ثعلبی) ,
:: بازدید از این مطلب : 1833
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : جمعه 24 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی